jueves, 1 de diciembre de 2016

SORTEO 5 TABLETS: 2 de diciembre de 2016

Gracias a todas las personas que habéis participado en la Campaña del Sorteo de las 5 Tablets

▶ Mañana a las 12:00h en Caixa Popular realizaremos el sorteo entre todos los boletos que habéis depositado en los comercios.
▶ Desde la asociación, avisaremos por teléfono a los ganadores y les indicaremos lugar y fecha para recoger su premio.
▶ Cuándo hayamos contactado con todos y todas, publicaremos (con su permiso) los nombres en facebook y en nuestra web.
▶ Felicidades a todos. Acciones como esta impulsan el comercio local y llena de vida y actividad nuestras calles.

🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄 🎄

Gràcies a totes les persones que heu participat en la Campanya del Sorteig de les 5 Tablets

▶ Demà a les 12: 00h a Caixa Popular realitzarem el sorteig entre totes les butlletes que heu dipositat en els comerços.
▶ Des de l'associació, avisarem per telèfon als guanyadors i els indicarem lloc i data per a recollir el seu premi.
▶ Quan hàgim contactat amb tots i totes, publicarem (amb el seu permís) els noms al facebook i al nostre web.
▶ Felicitats a tots. Accions com aquesta impulsen el comerç local i plena de vida i activitat nostres carrers.